commissions

klarade inte uppkörningen idag så ja e jäkligt irriterad just nu... därför knuffar vi bort de dumma känslorna o glor på de 2 senaste commission-bilderna jag köpt ^w^


Min karaktär Saya Miyabi ritad av Janjanita på Deviantart <3
6$, fatta, 40kr för den här! o_O


Kiyomi och Miyabi, min och Bines karaktärer ritad av Dark-Visor ;D
25$, ca 170kr, inte så billigt men jag älskar Dark-Visor ^3^

Vad ska lilla Mia hitta på härnäst, jo jag väntar på:

- Bleach OC Hikaru av Papuzka 7$
- Miyabi och Byakuya i Chibi-form av YK-Chan 1$
- Miyabi i Chibi-form av Annchyka123 2$
- Bines karaktärer Rafael & Rai av Sachikoyuki 6$

De e dom som ja har på gång, det är bara Dark-Visors commissions som
är dyra men dom är så fina så det betalar jag gladeligen :) Vill verkligen
ha en commission av Ninjatic nån dag *O* Han e såååå duktig :D (men dyr)
Kommer nog att be Janjanita om fler i framtiden, älskar hennes stil <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0