Sömnbrist & commissions

Blääääääää va jag hatar att inte kunna sova om nätterna, det har väl att göra med att vara arbetslös och utan någon större sysselsättning '-.- Brukar oftast gå i säng runt 2-3 om nätterna men idag var jag tvungen att jobba så jag tänkte gå i säng "tidigt" igår, klockan hann att bli halv 1 då jag gick o lade mig. Och sen blev den 1... halv 2... 2... Det går inte att sova! Sov 4 timmar i natt, pigg som attan var jag i morse dock men blä vad det varit kämpigt från och till då huvudet inte riktigt hänger med :/

Och nu till ett trevligare, eller snarare mer galet, ämne: commissions. Har börjat bli beroende av dem XD Jag har beställt inte 1, inte 2, utan 3 stycken o.O' Två av Dark-Visor och en utav en random tjej som var hade riktigt billiga priser, en utav dem är hemligt, eller ah, nåt ditåt. You hear me Bine, I aint tellin' nothin' ;D haha. Men mina commissions lär bli lite långdragna eftersom det är thanksgiving-helg i USA, hoppas dock att den andra tjejen lyckas speeda på processen med bilden. Blev tillfrågad ifall ja ville se skissen först men jag sade nej, hennes skisser såg lite väl kluddriga ut så det är svårt att se hur den färdiga bilden ska se ut, men alla av hennes bilder hon ritat digitalt är riktigt coola ^w^

Jag förstår mig inte på Robinson, ÅKER INGEN UT?! Nästan alla som blir utröstade får en chans till i tävlingen -.- Come on!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0